Sunday, January 15, 2006

Juleferie


Så var det endelig juleferie igjen. Ingenting er som å komme hjem til familien i Oppdal med god mat og mye snø. Lurer ofte på hva jeg egentlig gjør i Bergen når jeg er hjemme. Der er været stabilt og uten regn hele tiden. La meg si det igjen: SJELDEN REGN. Men det er ingen høyskoler heller, så jeg har ikke noe valg. Vi ble nesten alle i år, unntatt søsteren min, mannen og onkeljenten min. Får håpe jeg ser dem snart likevel.

Det er så kjekt å være hjemme og ikke tenke på lekser eller noe fornuftig. Eneste faren er at det blir litt sene kvelder...

Ellers så hadde jeg min årlige juledate med Røkke i år også. Men i år kom han litt for sent til julegudstjenesten. Dette førte til at han ble geleidet fram til en stol på siden av alteret, en løsning som ikke var helt ønskelig, så det ut for...

Ellers så fikk jeg mye fint i julegave i år også, men kjekkest var det å være hjemme:)

5 Comments:

At 2:55 AM, Blogger Sildesotten said...

åh, her sjer dar jo någe...Så jillt :)
Du e jo ganske ofte ront å svinse m kamerae ditt salem and elsewhere, så kjekt at du trøkke inn litt av bildane her, t glede for åkke anre!

 
At 3:30 PM, Anonymous Anonymous said...

ser man det!!

 
At 8:32 AM, Anonymous Anonymous said...

Det er elngje sidan jol Arnt. På tide med noko nytt?
Dagens poesi: Soli skin um fjellom kvite.

 
At 7:36 AM, Anonymous Anonymous said...

Hos Arnt er det jul heile året!

 
At 1:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Jula varer heilt til påske... men no e jammen den over også!

 

Post a Comment

<< Home