Monday, December 05, 2005

Så var det det med bilde...


Måtte jo prøve å finne et bilde av meg selv, og fant dette flotte fra i sommer. Hvis noen reagerer på mangelen på brunfarge, så har det to grunner: En - det regnet hele sommeren, og to - jeg blir ikke brun uansett. Om noen tror at jeg kjører motorsykkel eller liker Elvis, så tar dere feil, men du har rett - jeg er trønder. Og det er noe med trøndere og hårvekst i ansiktet... "Det bli itj nå fart uten bart!" Men heldigvis er denne barten litt på siden av munnen.
Arnt med sideburns
Posted by Picasa

3 Comments:

At 6:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Flott side Arnt, skikkelig bra! Vi hadde aldri ventet noe sånt fra deg...Vi er nærmere enn du tror...

 
At 11:30 PM, Anonymous Anonymous said...

Du kan snakke med oss så mye du vil i hverdagene, sier det deg noe? Eller kanskje skinnskjegget har tappet intelligensen din en liten smule? :o

 
At 11:45 AM, Anonymous Anonymous said...

hahaha syyyykt bra Arnt! jeg vet ikke hva jeg skal si. du kler pels! (Y)
hilsen Yngvild :V

 

Post a Comment

<< Home